distandi

Life is about moments: don't wait for them, create them !

Alt caz închis.

Leave a comment

M-am tot întrebat împreună cu Cătălina ce-i cu moda asta de a purta tricouri în culori neon. O colegă de-a noastră a vrut să-şi cumpere un tricou de felul ăsta, Cătălina a intrat cu ea în magazin, eu am  rămas afară, pe bancă. Habar n-am de ce . Poate pentru că ştiam ce o să fie acolo? Nu ştiu. Vedeam cum se înghesuie fetele, femeile să intre în magazin şi am zis pas. După câteva minute a ieşit şi Cătă cu un zâmbet pe buze, când s-a aşezat pe bancă a început să râdă tare.

–          “Da` Alexandra? Unde-i?”

–          „A rămas să probeze un tricou. E cam aglomerat acolo şi eu am ieşit.”

Moment în care începe să râdă şi mai tare. Eu mirată o întreb:

–          “De ce râzi dom`le?”

–          „Să vezi ce tricou îşi ia. O să îţi placă la nebunie.”

Şi începe din nou să râdă. Apoi îmi spune că Alexandra îşi va lua unul din acele tricouri. Alea colorate, alea după care te întorci pe stradă să-ţi dai seama dacă e un lucrător pe şantier care trece pe lângă tine sau chiar o tipă. Constaţi diferenţa când simţi miros de parfum şi nu rodul muncii de peste zi. Îmi spune că măcar a convins-o să-şi ia roz şi nu verde. Na, dacă fetelor (şi nu numai) le place, cine sunt eu să fiu împotriva modei?

În privinţa acestui lucru suntem pe aceeaşi undă eu şi Cătă, aşa că după ce Alexandra nu şi-a mai luat un tricou de felul ăla (nu din cauza noastră, da?!),  şi noi am schimbat direcţia de mers, am continuat să vorbim (bârfim) puţin pe tema asta, observând în acelaşi timp amploarea pe care a luat-o moda asta. Încercam să găsim o logică, dar n-am găsit-o. Până ieri.

Ieri în drum spre Grădina Copou am  găsit magnificul răspuns la toate întrebarile noastre importante. Mai exact am văzut răspunsul tipărit pe tricoul unui tip. Nu mai ştiu exact cum era, dar suna cam aşa : “I wear neon colours to survive”. Trâmbiţe şi surle, găsisem răspunsul. Am început să râd, descoperisem enigma. Apoi mi-a venit mintea la cap. Are logică băi. Când tipa/tipul trece pe trecerea de pietoni fără să se asigure pentru că e cu ochii-n telefon să trimită ultima poză cu noul tricou la modă, şoferul o/îl observă. De la o distanţă destul de mare, pentru că ÎŢI SCOATE OCHII! (şi nu în evidenţă, ca în reclama asta)  Acum  că am aflat şi de ce sunt atât de importante tricourile în astfel de culori şi nu din cauză că oamenii vor să aducă un omagiu muncitorilor de pe şantier, pot declara acest caz închis.

 

Author: distandi

https://distandi.wordpress.com/

Leave a Reply

