distandi

Life is about moments: don't wait for them, create them !

Bazat pe fapte reale

3 Comments

Aseară m-am dus la bucătărie (aia din hotel) să îmi fac un ceai. Mă îndrept spre chiuvetă să umplu ibricul cu apă şi-mi ridic privirea spre un “afiş” nou , pus deasupra. În minutele următoare în bucătărie dar şi pe tot holul mă auzeam  numai eu. Râzând zgomotos. Mai citesc o dată afişul, încep din nou să râd şi pun totuşi ibricul pe plita împuţită (că deh…era duminică seara). Plec spre cameră, că durează ceva pân` se încălzeşte apa şi continui să râd. Aşa-s eu…râd mult şi zgomotos. Când m-am întors să iau apa, am  luat şi telefonul şi am făcut o poză afişului:     

Nu prea ştiu eu cum funcţionează faza cu toaca, am doar o vagă idee, însă mă întreb şi eu: avea diamante capacul ăla? Dacă nu îţi doreai să-l pierzi, de ce a stat 2 zile în bucătărie deşi sunt puse alte afişe cum că vasele murdare se aruncă? Vinovatul o să vină de frica ăluia de sus (nu colegii din camera de deasupra, ăla de sus dintre norişori pufoşi) că e scris pe ză black list? Şi dacă totuşi nu se arată, cum  îl treci pe toacă: ăla/aia care mi-a furat capacul de sticlă din bucătăria căminului C8?

Şi credeam că specimenul de la mine din cameră e destul de singur. Văd că are si prietene 😀

Author: distandi

https://distandi.wordpress.com/

3 thoughts on “Bazat pe fapte reale

  1. Hahaha asta e un fel de “sa ma trazneasca Dumnezeu daca am pus mana” =)))))

  2. De astfel de amenințări n-am mai auzit :))
    Dar presupun că aș fi avut aceeași reacție, cu râsul 🙂

Leave a Reply

