distandi

Life is about moments: don't wait for them, create them !

Iaşi cu iz de…schimbare?

1 Comment

M-am tot întrebat când  or să înceteze omuleţii cu lucrările de  modernizare a oraşului, că-i tot numai praf şi pămănt. După “lovitura” de acum câteva săptămâni cu întreruperea apei în toată zona Copou, de dimineaţă până seara, am zis că n-o să se mai întâmple nimic rău.

Ieri tăiau copacii din parcul Copou (întotdeauna am crezut că lucrul ăsta se face primăvara sau toamna..dar se pare că am  greşit). N-am prea înteles care e criteriul de selecţie a lor pentru că unii nu reprezentau un pericol pentru trecători şi nici uscaţi nu erau.

Alaltăieri, m-a amuzat puţin noua parcare a utilajelor cu care lucrează omuleţii. Arăta ca locul de joacă al unui copil. Puse toate la un loc, doar că în faţa Universităţii. Ne-am chinuit puţin să facem o poză cu telefonul pentru că era un omuleţ  din acela îmbrăcat în albastru care se uita dubios la noi. N-am înţeles de ce. Aşa că ne-am apropiat şi am încercat din nou să facem poză, însă iar omuleţul s-a holbat la noi. Ne-am aşezat lângă utilaje, eu încercând să par preocupată de telefon. Nenea s-a apropiat şi el fiind evident curios în privinţa a ceea ce încercăm să facem. Oare ce puteam face, 2 fete cu un telefon în mână? Până la urmă am reuşit să fac o poză, din partea opusă. Am vrut eu să am o poză cu jucărioarele alea galbene în faţa Universităţii.

Oricum…sper să fie mai prezentabil oraşul după toate lucrările astea, şi să merite să suport mirosul de toaleta publică deosebit de patrunzător mai ales vara, praful şi…gata nu mă mai plâng 😀 o să văd ce o să fie, doar că-mi vreau Iaşi-ul înapoi curăţel şi cu miros de tei.

Author: distandi

https://distandi.wordpress.com/

One thought on “Iaşi cu iz de…schimbare?

Leave a Reply

