distandi

Life is about moments: don't wait for them, create them !

Bleax, bagajul !!

Leave a comment

După o vară plină de experiențe, momente superbe și “peripeții”…mă întorc la facultate. Nu e ca și cum detest asta, însă e doar greu să accept faptul că vara a trecut și mă întorc la ceea ce înseamnă program de  facultate. Program pe care mi-l fac singură, în funcție de orarul pe care o să-l am…

În primul rând e momentul în care trebuie să-mi fac bagajul, și sincer, detest momentul ăsta. Pentru că aflu că am destule de cărat, valiza e grea, drumul e lung (nu mă încântă atât de tare să merg București-Iași cu trenul, noaptea) și în plus aflu când ajung acolo că deși am încercat temporar să iau doar strictul necesar, exact necesarul l-am uitat. Și asta se întâmplă de fiecare dată, oricât de multe puncte bifate pe listă sunt, oricât de mult verific “dacă am luat tot ce trebuie” sau oricât de mult îmi verific lista din minte. Pentru că fac liste. Ca o femeie ce sunt…nu cred că există femeie care să nu facă liste peste liste, indiferent pentru ce sau pe ce subiect.

Așa că m-am trezit la 6 dimineața pentru că așa a vrut mama (NU ȘI EU!!) m-am dus la baie, ca tot omul, care –minune- era liberă (atât cât se poate, adică l-am dat doar pe frate-miu afară) m-am întors în cameră, am râs de modul sălbatic în care mănâncă Maya (noul beagle al soră-mii) apoi m-am apucat de verificat email-uri, după care  am dat drumul la muzică. Rock fm. Nu știu de ce nu mai întâi muzica și apoi verificatul, pur și simplu s-a nimerit.

Ce urmează? Să ma apuc de…strâns de prin casă ce mai am de strâns. Adică să-mi fac bagajul. Am timp până diseară la 9. Asta nu înseamnă timp îndeajuns. Înseamnă doar că până la ora aia trebuie să încerc să organizez cumva toate lucrurile și să le îndes în ceea ce va fi bagajul meu. Pe care îl voi căra. Cu care voi merge la Iași. Uriașul bagaj de care o să trebuiască să trag până reușesc să mă cazez în minunatul Hotel de ***** (de 5 stele, nu-i cenzurat nimic acolo). Nu mă încântă asta. Dar probabil după ce voi rezolva cu hotelul și voi ieși la o lungă plimbare prin orașul pe care-l iubesc în comparație cu București-ul, voi fi mai bine. Așa că, mă apuc de treabă!

Author: distandi

https://distandi.wordpress.com/

Leave a Reply

