distandi

Life is about moments: don't wait for them, create them !

Toamnă…

3 Comments

Într-o zi în care am reuşit să ajung până la facultate, să intru în sala de curs pentru doar 1 minut, timp în care mi-am văzut colegii, apoi să ies, hotărâtă să nu mai rămân acolo nici un minut în plus, am urcat uşor Copoul…Nu eram singură, normal, Cătă era lângă mine, amândouă având un chef nebun de pierdut vremea, de frecat menta, de tăiat frunză la câini sau alte astfel de expresii.

Cald nu-i, răcită sunt, frig îmi e, însă vreau să merg până în parcul meu preferat. Ajung în curând acolo şi mă minunez de multitudinea de culori, de modul în care toamna reuşeşte să se facă simţită nu numai prin frig, vânt şi ploi, ci şi prin spectacolul şi paleta de culori pe care ne-o oferă. O cioară aici, una mai încolo, în zbor, în rest parcul e pustiu. Perfect! Nu se putea mai bine, timp bun de gândit şi linişte…

Ajungem aproape de Grădina Botanică şi ne hotărâm să intrăm. Bună decizie! Pustiu şi aici, şi atât de frumos. Frumos că aveam, poate, nevoie de alei unde nu întâlneşti pe nimeni, de frig care să-mi amintească că îl simt până la oase, şi de peisajul care să-mi amintească de timpul care trece atât de repede…e din nou toamnă.


 

Author: distandi

https://distandi.wordpress.com/

3 thoughts on “Toamnă…

  1. Trebuie sa trec si eu pe acolo….

  2. Daca as avea si bani…

Leave a Reply

