distandi

Life is about moments: don't wait for them, create them !

Stresiune…istorică.

2 Comments

Coșmarul studenților..sau mă rog, așa înclin să cred sau mă mint singură pentru a nu mă simți oarecum ciudat. E sesiune! Am săptămâni de examene grele, de nervi și stres și țipat unii la alții fără motiv; poate doar așa, de dragul de a exprima sentimentul ăla dubios pe care îl ascundem în noi. Sau încercăm. În orice caz, descopăr că în situații de felul ăsta reușesc eu să mă descopăr și îmi doresc să ma schimb. Nu doar pe moment, ci doresc schimbări majore în viața mea (fizică și psihică), îmi modific modul de gândire, de reacție, de acțiune. Mă maturizez? În sesiune? Așa tam-nesam? 

Nu știu, dar îmi doresc să mențin starea asta de…îmbunătățire a mea și după ce se termină examenele. Mă enervează puțin faptul că acum când ar trebui să mă concentrez pe istorie, pe populații ce și-au avut drumul prin sau pe lângă pământul ce mi-e mie drag, ori ar trebui să mă gândesc la cei ce au scris despre strămoșii mei și despre istoria a ceea ce iubesc la fel de mult ca istoria – arta, eu aleg să mă cunosc mai bine pe mine, să îmi ocup timpul cu dezvoltarea mea personală etc. Nu e rău, dar nici benefic. Nu acum. Și pentru că nu mă pot abține, am să scriu totuși o mică idee infiltrată în mintea mea:

Pot evada în trecut și viitor, în măsura în care nu uit că viața mea este reprezentată de prezent. Fulgii de nea încă se aleargă în jocul lor nebun, precum gândurile și ideile mele. Important e că, la un moment dat, se vor așterne.

Author: distandi

https://distandi.wordpress.com/

2 thoughts on “Stresiune…istorică.

  1. Ai omis descărcarea prin râsul isteric din orice tâmpenie în pauzele de învăţat. 🙂

Leave a Reply

