distandi

Life is about moments: don't wait for them, create them !

Criză.

5 Comments

Da, la mine-n cap e criză..de idei, de imaginație, de chef de scris…orice. E perioada în care încep să se suprapună prea multe lucruri…licență, sesiune, gânduri despre ce o să fac mai departe și alte lucruri de felul ăsta. Constat că trebuie cumva să-mi fac ordine în fiecare zi și săptămână pentru că nu se mai poate. Încerc…

Momentan citesc despre obiceiuri de înmormântare la români, combinat cu ceva despre epoca bronzului și „purtătorii” (așa cum spun unii autori…) diferitelor culturi (că le poartă în spate…au așa…un sac pe care scrie „cultura Monteoru” și se tot plimbă cu ea de colo-colo), despre hipnoză și stres (cuvânt nou: dehidroepiandrosteron prescurtat DHEA-S) și din Dilema Veche (relaxare și sursă de informare). Abia aștept concertul de la Filarmonică…să mă relaxez…

Până atunci..am să încerc să pun întrebările altfel pentru că „Tu ai Ciuma în format .pdf?” sună aiurea…Și dacă tot am pomenit de relaxare am să postez și ceva despre  modul în care m-am relaxat acum două zile:

ps: click pe poză pentru a mări…

DSCN8462DSCN8475Trei Ierarhi, Iași - detaliuDSCN8474

Author: distandi

https://distandi.wordpress.com/

5 thoughts on “Criză.

  1. Prin ce locuri faine te-ai plimbat! Și eu sunt într-o criză de timp, căci deh, vine bacul 🙂
    Și, al fel ca tine, sunt stresată și nu știu ce fac după și o groază de alte idei ce mă deranjează… totuși, știu că într-un final voi ajunge unde trebuie 🙂
    Baftă la sesiuni și curaj!

  2. Foarte frumoase detaliile de pe zidurile bisericii 🙂

Leave a Reply

