distandi

Life is about moments: don't wait for them, create them !

Conștientizezi.

1 Comment

Sunt la o cumpănă…și nu știu dacă vei înțelege vreodată de ce e așa greu. Nu neapărat pentru că nu știu ce drum trebuie să urmez…știu, dar mi-e frică.

De ce ți-e frică?

De toate lucrurile pe care nu le cunosc, de toate ce se vor întâmpla, de ceea ce voi uita..mi-e frică să uit, dar nici nu vreau să-mi amintesc pentru că o să am din nou senzația aia..

Senzație?

Da, când îmi amintesc lucruri din trecut…când parcă vreau să dau un restart vieții…după fiecare capitol.

Dar capitolele vor fi mereu acolo, fiecare pagină are rolul ei…a fost frumos sau urât, bine sau rău, e acolo și cartea n-ar mai exista și n-ar fi specială dacă nu ar fi fost paginile..capitolele…

Dar nu mă pot decide dacă vreau să rămână paginile astea în carte!

E cam târziu..au fost scrise…și chiar dacă alegi să le scrii sau nu, să faci capitole din ele sau nu, tu vei știi că există în mintea ta.

Da…până la urmă…sunt așa pentru că au existat acele pagini..pe care ar fi bine să le recitesc din când în când. Doar că e așa greu…În fiecare zi am impresia că nimic nu se schimbă și totuși când mă uit în urmă totul e diferit…Mă întreb mereu „ce-ar fi fost dacă….?”

Povestea lui „dacă” nu există aici…Cartea ta nu e de felul acela…

Și atunci cum să merg mai departe fără să-mi imaginez cum ar fi? Asta am făcut toată viața!

Dar ai știut și încă știi asta. Conștientizezi. Și asta e tot ce contează.

S-au schimbat atât de multe…într-un timp atât de scurt. Eu m-am schimbat..mult. Îmi e frică…vreau să fie bine…

Mereu ți-a fost frică, chiar dacă nu ai arătat asta…și întotdeauna ai reușit orice ți-ai propus. Închide ochii pentru câteva momente. … Deschide-i și începe să scrii un nou capitol!789c1bf7824ef06ee0be5208703_-post

Author: distandi

https://distandi.wordpress.com/

One thought on “Conștientizezi.

  1. Cris, am avut în vedere rugămintea ta. Stai fără grijă 😀 O zi frumoasă!

Leave a Reply

