distandi

Life is about moments: don't wait for them, create them !

Azi am fugit la mare

2 Comments

Ne-am trezit la 6 dimineața, am scos apa rece din frigider și am pus-o în lada frigorifică, am luat ceva de mâncare, cafea și am plecat. La 9 eram pe plajă.

DSCN9580

 

 

Îmi place să ascult vântul, valurile și vorbăria pescărușilor. Am lăsat nisipul să-mi încălzească tălpile, spuma mării să-mi gâdile degetele, valurile să-mi șteargă urmele și scoicile să păstreze în cochilia lor micile mele secrete. Soarele mi-a mai colorat și el puțin pielea, altfel mi-ar fi reproșat că-l uit prea repede. Am dansat între valuri și am alergat de-a lungul plajei. Am citit. A fost o zi minunată!

DSCN9591 DSCN9598 DSCN9628 DSCN9619

Author: distandi

https://distandi.wordpress.com/

2 thoughts on “Azi am fugit la mare

  1. Frumos. N-am mai vazut atat de multe scoici pe o plaja de ani de zile.

Leave a Reply

