distandi

Life is about moments: don't wait for them, create them !

Rețetă: Prăjitură cu nectarine

Leave a comment

Am avut poftă de ceva dulce și-mi doream să fac ceva rapid, cu fructe. M-am uitat prin frigider și m-am decis să fac ceva cu nectarine, dat fiind că oftau la rece. E o rețetă extrem de simplă, în care nectarinele se pot înlocui cu orice fructe. Trebuie să menționez că îmi și doream nespus să folosesc (din nou, pentru a treia oară astăzi) noul mixer vertical pe care l-am primit, pe care l-am tot încercat și care e fantastic. Prin urmare, prezint în continuare ingredientele pentru trei porții și modul de preparare:

Ingrediente:

3 nectarine

3 ouă

3 linguri de zahăr

3 linguri de zahăr vanilat

3 linguri de ulei

150 ml de lapte

6 linguri de făină

1 1/2 linguriță de praf de copt (o linguriță și jumătate)

Mod de preparare:

Se mixează ouăle împreună cu zahărul (ambele tipuri) până când se albesc puțin și devin ca o cremă spumoasă. Se adaugă pe rând laptele și uleiul, apoi făina și praful de copt, amestecând constant. Se unge o tavă cu unt și se așează la baza acesteia nectarinele tăiate felii sau cubulețe și se toarnă deasupra compoziția preparată anterior. Se dă la cuptor, la foc mediu, aproximativ jumătate de oră. Se poate testa cu o scobitoare dacă aluatul este gata.

Și asta e rețeta! E perfectă pentru vineri seara. E o rețetă magică deși cifra 3 nu are nimic de-a face cu ea, ci am ales așa pentru că am făcut trei porții. Poftă bună!

PS: Nu am reușit să fac o poză pentru că nu am avut aparatul la mine, așa că rămân datoare la următoarele rețete.

Author: distandi

https://distandi.wordpress.com/

Leave a Reply

