distandi

Life is about moments: don't wait for them, create them !


Leave a comment

Mâine îmi fac unt de arahide!

Ieri mă lăudam că am o nouă jucărie: un mixer vertical de la Braun, mai exact Multiquick 5 MR 530. Ce poate face minunăția asta? De toate! Mărunțește, toacă, mixează, practic e extrem de util în bucătărie. Evident, m-am lăudat și soră-mii ieri, discuția noastră desfăsurându-se în felul următor:

– Băăăăăi, am primit un cadou bestial! Am mixer din ăla vertical, știi tu, din ăla care face de toate!

– Haaaaahahahahahaha! Ești casnică! Ai primit cadou chestii de bucătărie! Hahahahhaa!

– Băi, tu n-ai habar, eu am vrut așa ceva! Poți să faci o grămadă de chestii: sosuri, aluaturi pt prăjituri, milkshake-uri, sucuri etc.

– A-ha….

– Am făcut prăjitură cu nectarine!

– Aha…

– Am făcut suc de roșii pentru macrou la cuptor!

– Aha…

– Pot să-mi fac milkshake-uri de toate felurile!

– Aha…

– Mâine îmi fac unt de arahide!

– Moaaaaaaa!!!!!!!! Ce buuuuun! Vreau și eu!

De câteva zile găsesc pretexte să-l folosesc, caut rețete și abia aștept să fac niște brioșe gustoase. De ce am ales exact modelul ăsta de mixer vertical? Pentru că are elemente din inox, și nu e doar din plastic, pentru că vasul pentru tocat este de 500 ml, iar în pachet mai primești și un tel și vas gradat. În plus, are 15 trepte de viteze + turbo. Îl recomand cu încredere!

De dimineață mi-am făcut un milkshake:

Ingrediente (pentru o porție):

1 banana coaptă bine

200 ml lapte

1 lingură de zahăr brun

1/2 lingurită de scorțisoară

Mod de preparare:

Pui banana tăiată în bucăti într-un vas înalt împreună cu restul îngredientelor și mixezi până se topește zaharul. E o minunăție!