distandi

Life is about moments: don't wait for them, create them !

Măi toamnă!

3 Comments

        Am fugit încă o săptămână pe șantier. M-am bucurat enorm că a trebuit să mergem și să mai prelungim cumva atmosfera verii. Așa am crezut. Când am ajuns pe șantier am constat că toamna deja se ștersese pe picioare și intrase în casă. Era timpul sau cel puțin așa stătea scris dacă consultai un calendar. Septembrie! Vântul s-a iscat mai cu putere și nu mai era deloc cald, era înțepător și răcoros și te îndemna să-ți pui o bluză cu mânecă lungă. Am urmărit berzele (atât de multe!) cum au făcut un popas la Slava Rusă. Așa, ca să-și ia la revedere de la partea asta a lumii. Au un drum lung și se pare că au simțit că se va răci vremea. Când eram eu mică plecau cam în jurul datei de 15 septembrie. Așa scria și-n manuale. Berzele, rândunicile…pleacă în țările calde când începe școala.

         Dar am crescut și școala începe acum cu o lună mai târziu. Anul universitar începe în octombrie așa că mai pot trage puțin de timp. Hm! Să trag de timp.  Așa, în stânga și-n dreapta, înainte și-napoi. În toate direcțiile, poți trage de timpul ăsta de parcă ar fi plastilină. Și dacă trag puțin spre stânga și mai trag și din partea de jos a timpului ăstuia, iese un elefant. Sau o crizantemă. Și uite așa confecționez și creez absolut tot ce îmi doresc, pentru că până în octombrie, eu pot să trag de timp.  Și cei care încep școala acum, nu mai pot trage și ei de el, așa din când în când? Mai ales în prima săptămână de școală. Mai ales dimineața. Și prima asta și dimineața sunt și ele timp, deci trag de timp din timp. Adică îl scurtează. Păi?!

      M-am decis. Eu nu mai măsor timpul. Nu așa cum o face toată lumea, poate doar pentru a funcționa din punct de vedere social. Pentru că nu poți trăi atemporal. Așa scrie la carte. Care carte? Cea mai vândută. Apropo de asta, citisem undeva că după Biblie, cea mai vândută carte ar fi Micul Prinț. Mi-ar plăcea să fie așa…Pentru că de acolo am reînvățat că oamenii mari au fost mai întâi mici, doar că nu-și mai aduc aminte. Eu îmi aduc…pe vremea asta nu trăgeam de timp, mă bucuram de el. Parcă era mai bine atunci, n-am uitat. Mă gândesc…ar trebui să mă bucur din nou de timp, de septembrie, de toamnă, de amintiri…

Bine ai venit toamnă, cu toată nostalgia ta!

IMG_5031

Author: distandi

https://distandi.wordpress.com/

3 thoughts on “Măi toamnă!

  1. Frumoasa toamnă, anotimpul meu! Credeam că devenind studentă voi trage și eu de timp, până în octombrie. Dar încep și eu anul universitar odată cu liceenii… dar nu sunt tristă că a trecut vacanța – abia aștept să mă plimb prin Botanică, toamna e o priveliște superbă!
    Îți doresc un septembrie luminos 🙂

Leave a Reply

