distandi

Life is about moments: don't wait for them, create them !

31 decembrie

Leave a comment

Acum la sfârșit de an și aproape de un nou început mi-am propus și eu, așa cum au făcut și alții, să-mi strâng laolaltă, în câteva cuvinte, gândurile, amintirile și întâmplările din acest timp care a trecut. Nu am să înșir aici o listă cu ceea ce am făcut anul acesta. Sunt multe lucruri pe care le-am făcut și le-am trăit, ceea ce mă bucură enorm. Dar și multe pe care le-am neglijat, ori nu le-am acordat atenția pe care o meritau.

Astfel, la sfârșit de an, îmi propun mie, ca pentru viitor să fiu mai muncitoare, să citesc mai mult, să acord mult mai multă atenție carierei pe care vreau să o urmez și nu în ultimul rând, să fiu mai atentă cu sănătatea mea. Vreau mai mult decât atât, să găsesc echilibrul între spirit și trup și astfel să reușesc tot ce-mi propun. Cred că dacă încercăm cu toții să facem o listă cu lucrurile pe care dorim să le schimbăm sau să le îmbunătățim la noi, și dacă o mai și recitim din când în când (pentru a nu uita cele scrise) vom reuși tot ceea ce ne propunem. Eu așa am să fac și sper ca anul viitor, într-o vreme ca aceasta să scriu cum am reușit să dezvolt tot ceea ce mi-am propus.

Nu am uitat un lucru important. Am mulțumit pentru toate lucrurile bune care s-au întâmplat anul ăsta. Sunt recunoscătoare pentru tot.

Cu gânduri bune și un zâmbet, urez tuturor un an nou mai bun, mai fericit și cu împliniri în toate domeniile! La mulți ani și să fim sănătoși în anul care urmează!

Author: distandi

https://distandi.wordpress.com/

Leave a Reply

