distandi

Life is about moments: don't wait for them, create them !

„unde vă duc?” – „acasă!”.

Leave a comment

După o săptămână de când mă chinui să plec din Iași, după o săptămână în care l-am tot sunat pe nenea de la microbuz și l-am întrebat dacă „azi circulă spre Tulcea?” și în care el mi-a răspuns „nu, îmi pare rău, reveniți mâine.”, cred că în sfârșit voi putea să plec acasă. M-am uitat pe infotrafic și am văzut că, în sfârșit, nu mai sunt trecute pe lista neagră a șoselelor blocate, cele pe care urma să circul eu. Acum sper doar să nu mă entuziasmez degeaba.

Author: distandi

https://distandi.wordpress.com/

Leave a Reply

