distandi

Life is about moments: don't wait for them, create them !

A trecut. În sfârșit.

2 Comments

              Nu sunt neapărat adepta sărbătorilor împrumutate. Mai ales a celei de ieri. Dar s-a nimerit ca asta să fie un pretext să mai schimbăm puțin ceva și anume să mai ieșim la un film.

                Fusesem la Hobbit ultima dată. Și sincer, nici nu consider că ar mai fi fost, între timp, vreunul demn de luat în seamă (părerea personală) pentru a ne deplasa la cinematograf. Așa că am stabilit ca ieri, da – 14 februarie, să mergem să urmărim un film. De preferabil unul pe placul amândurora. Așa că a rămas The Monuments Men, film oarecum interesant, de urmărit și de comentat după. Așa că după o zi absolut normală, ne-am pregătit să mergem. Ne-am urcat în mașină și am ajuns acolo în 10 minute. Urcăm pe scările rulante, ajungem în fața casieriei și cerem două bilete la filmul care urma să ruleze în 10 minute.

             ”Păi, știți, sunteți singurele persoane care vor bilete la filmul ăsta și ne trebuie cel puțin patru ca să-l rulăm”

           Am început să râd, oarecum ironic. Serios?! Adică…nu mă așteptam ca îndrăgostiții să dea năvală la un film despre contrabanda cu obiecte de artă din timpul nazismului, dar serios?! E premiera filmului, prima zi în care ai ocazia să-l vezi și nu sunt nici măcar patru persoane care să-și dorească să-l vadă?

            Evident, filmul care urma să ruleze la 17:30, adică cu un sfert de oră după cel pentru care venisem noi, avea mai multe bilete vândute. Era o poveste de dragoste, evident. E vorba de Winters`s Tale  pe care o să vreau și eu să-l văd, mai mult pentru actori decât pentru veșnica poveste de dragoste în care ea e bolnavă și iubește pe ultima sută de metri.

               În orice caz, am luat bilete pentru azi, că nenea de la casă ne-a spus că s-au mai făcut rezervări pentru azi. Sper că așa e și că nu ne ducem din nou degeaba.

Author: distandi

https://distandi.wordpress.com/

2 thoughts on “A trecut. În sfârșit.

  1. So? Have you seen the movie?

Leave a Reply

