distandi

Life is about moments: don't wait for them, create them !

Pepper.

12 Comments

             Familia noastră s-a mărit. Așa cum am adoptat-o pe Mafia, am decis să adoptăm un câine. M-am îndrăgostit de Pepper, o cățelușă de 5 luni, frumoasă și deșteaptă. Recomand tuturor să adopte un câine în locul unuia de rasă. Știu că pot părea mai frumoși cei de rasă, dar vă asigur că și în cazul celor adoptați veți avea parte de iubire necondiționată și multă fericire. Și veți avea și sufletul împăcat că ați făcut o faptă bună. Garantez că nu veți regreta niciodată că ați adoptat un câine. Eu o ador pe Pepper!

Mai jos, câteva imagini cu micuța Pepper:

1488661_492796097492084_4749873225189250144_n 10253915_492796084158752_5813103748735259325_n l6SGYAw P3VjbtD vzHUyEq 05buOzm 43GO46W DSCN9953 DSCN9925 DSCN9933 DSCN9937 DSCN9939 DSCN9943

Author: distandi

https://distandi.wordpress.com/

12 thoughts on “Pepper.

  1. Foarte frumoasa! Să te bucuri de ea! De fapt sunt convinsă că te bucuri; animalele de companie în general ne aduc multă bucurie și fidelitate necondiționată. E imposibil să nu le iubesti.

  2. Mi-a placut enorm articolul asta, nu m-am putut abtine ca si eu sunt iubitoare de animale, iar ochii astia scumpi, m-au convins.

  3. S-a obișnuit cu Mafia și cu noua locuință? 🙂

    • S-a obișnuit. Doar că aștept să se obișnuiască și Mafi cu ea :)) Când doarme Mafi, Pepper merge la ea și o linge în urechi, dacă e trează fuge după ea. Câteodată sunt amândouă calme și „se pupă”, adică stau bot în bot 2-3 secunde :)). Abia aștept să doarmă împreună!

  4. Pingback: Dinți. | distandi

  5. Doamne, e atât de scumpă! E o cățelușă foarte frumoasă, să te bucuri de ea 🙂

Leave a Reply

