distandi

Life is about moments: don't wait for them, create them !

Dentistul.

19 Comments

        În aproape un an de când tot frecventez dentistul săptămână de săptămână, am avut cel puțin câte un motiv să râd la fiecare vizită. Serios, dentista mea e cea mai tare și dacă vă duceți veacul prin Tulcea, lăsați un mesaj și vă zic și unde o găsiți. Imediat a aflat ea care-i treaba cu mine, cum că vezi dom’le, mie-mi place arheologia, eu sap și tot sap, morți și alte cele. Găsesc monede, da’ nu numai și ce tare-s eu încântată de treaba asta. Și mereu ne fericim și ne zâmbim când ne vedem.

             E nebună. În sensul cel mai bun cu putință. Mi-a plăcut de ea din prima și, din câte am aflat azi, se pare că și ei de mine. Dacă la început eram eu mai timidă așa (nu de alta, dar dacă nu-i plăcea de mine și-și exprima nemulțumirea ajutându-se de toată aparatura aia de acolo?!), în timp am ajuns să cunosc fiecare chestie care scoate sunete pe acolo prin cabinet (și nu, nu mă refer la asistenta fantastică – una din cele trei – care vorbește singură când își aduce aminte).

             Eu, copchil tembel și curios am început a întreba: „și asta ce face?”, „și ăsta de ce e aici?”, „ăsta e periculos?”, „ de unde se pune apă în pahar?”, „cu acul ăla uriaș și spiralat pe care l-ați atașat frezei, ce vreți să faceți????” și tot așa. Am aflat astfel o grămadă de treburi utile în viața de zi cu zi (not).

                   Nu foarte târziu după ce m-am pripășit în cabinet, s-a înfiripat între mine și Horcăitorul o relație de prietenie ca-n povești. Eu deschid gura, el îmi adună toate balele și scoate sunete de mulțumire că m-am spălat pe dinți înainte și am mâncat și Orbit verde. Când trec prin cabinet fără să-l salut se supără pe mine, da-i trece până data viitoare. Până și dentista a aflat de relația noastră și astăzi mi-a spus „ Dacă ai nevoie de prietenul tău, să-mi spui”. Și i-am spus, că tare mi-era dor de el.

          Și tot azi, am râs cu Albinuța-n gură (sună pervers, dar e vorba de freza aia de-ți nivelează/găurește dinții și nervii – la propriu și figurat) așa cum îi spune dentista (drăguț nume pentru o așa chestie malefică). De ce am râs? Păi vine un nene cu ochelari de soare și-și spune of-ul dentistei. Nenea termină de pălăvrăgit, iese din cabinet și închide ușa. Dentista către asistentă:

„Mie nu-mi place fața ăstuia. Cred că nu o să ne înțelegem prea bine.”

       Moment în care eu încep să mă zgudui, semn că râd pe înfundate. Se uită dentista la mine (țineți cont, lucra la măseluță, în timpul ăsta cu ditai acul spiralat):

„Da’ ce?! Tu poți să lucrezi cu unul dacă nu-ți place fața lui?”

         Eu încep mai rău să mă zgudui, îmi dau și lacrimile și până la urmă mă lasă să râd în voia mea. Când reușesc să mă stăpânesc pentru a articula câteva cuvinte, îi spun:

„Eu lucrez cu morții. Ce să le mai spun?!”

       Și urmează din nou un râs isteric, de data asta acompaniată de dentistă.

       Cam așa se întâmplă de fiecare dată. Găsim ceva de care să râdem. Așa am ajuns ca, din groază și frică teribilă, să mă duc mai cu drag la dentist.

          A, și ca să nu uit: eram la un moment dat singura care mai aștepta să intre în cabinet. Iese asistenta (una pe care o întâlnesc mai rar și care nu mă cunoaște foarte bine). Se uită rapid și se întoarce în cabinet, lăsând ușa deschisă:

„Mai e doar o doamnă care așteaptă.” îi spune.

          Intru în cabinet, mă vede dentista, se uită puțin cruciș la asistentă: „Ce doamnă? Asta-i Diana!!”. Acum, eu am luat-o ca pe compliment că n-aș fi încă destul de vârstnică pentru a mi se adresa cu „doamnă”.  Sper că asta a fost și nu cum m-am gândit mai târziu, că se referă la mine ca la vreun specimen cu nume de cod Diana.

Author: distandi

https://distandi.wordpress.com/

19 thoughts on “Dentistul.

  1. Aaa, nu mai plec de-aici până nu-mi spui numele dentistei… 😆

  2. Şi eu m-aş duce la ea dar e cam departe. Prin telefon nu mă poate rezolva? 😀

    • Hahaha, așa ar fi o lume muuult mai sănătoasă și cu facturi mai mari la telefon. Dar cred că există câte un astfel de dentist în fiecare oraș. Sunt oameni faini în lumea asta 😀

Leave a Reply

