distandi

Life is about moments: don't wait for them, create them !

Vara…pe șantier.

2 Comments

          Ca în fiecare vară, voi fi ocupată. Cu șantiere, cu plecări, cu pagini citite, cu vise și planuri noi. E timp doar să admiri frumusețea naturii între „o pană de hârleț” și o truelă.

      Câmpurile de floarea-soarelui au fost miraculoase. Pentru ochi și pentru suflet. Micuțul care stă pe sandalele mele, Papillon, s-a îndrăgostit de mine și eu de el. Ne-am împrietenit ușor și am zis că nu se cade să nu-i fac o poză.

      Nu e timpul pentru internet, nu e timpul pentru lenevit în casă. E timpul verii!

camp DSCF0061 floarea soarelui si nori1 sandale sapatura

 

Author: distandi

https://distandi.wordpress.com/

2 thoughts on “Vara…pe șantier.

  1. Florile mele preferate! De când îmi tot doresc să fac o poză într-un câmp de floarea soarelui, dar tot omit timpul înfloririi…

Leave a Reply

