distandi

Life is about moments: don't wait for them, create them !

Bănci, conturi amenzi și asigurări. Puf!

Leave a comment

         Dacă tot m-am hotărât să învăț ce înseamnă minimalismul, am decis să „curăț” și niște lucruri care îmi stăteau pe cap, dar pe care le ignoram pentru „un moment oportun”.

          Unul din lucrurile astea era un cont mai vechi la BCR, la care nu mai aveam nici cardul măcar. Nu îl foloseam, era un cont făcut în facultate, de care îmi aminteam din când în când ca fiind ceva ce trebuie să rezolv. Și am tot amânat așa până au trecut ani. Norocul meu a fost că era cont pentru studenți și nu a trebuit să plătesc comisioane pentru gestiune sau mai știu eu ce.

           Bun, acum să trec la următoarea chestie. Doar ce am primit de curând un mesaj de la banca cu care lucrez în prezent, cum că am poprire de 100 lei pentru ceva de la Direcția de Taxe și Impozite. Ei bine, am fost acolo să plătesc și am aflat că este pentru o amendă din timpului liceului, de care uitasem (îmi amintesc totuși acum când am luat-o…într-o zi în care dădusem proba la BAC). Să facem deci, un mic calcul: din 2010 până în 2017 sunt 7 ani, în care eu pur și simplu nu mai știam de amenda asta, nu mai aveam nici măcar adresa care figura acolo. Partea aiurea a fost că deși îți pun poprire pe toate conturile (inclusiv pe cel de BCR pe care nu îl închisesem încă) și sunt în stare să îți ia câte 100 lei de pe fiecare cont, după ce plătești, trebuie să mergi cu dovada la fiecare banca la care ai cont și să le faci dovada că ai plătit. Mai mare alergătura, plătiți-vă taxele la timp…Și iaca că am rezolvat-o și pe asta.

        Următorul lucru la care am renunțat ține tot de bănci. Aveam o asigurare din asta pentru situații extreme..accidente & stuff…31 lei pe luna. Destul. Am făcut-o prin telefon, încă nu știu cum de am acceptat. Și tot ziceam de la începutul anului că renunț la ea pentru că…nu mă ajută…și la fel ca în cazul contului de la BCR, a trecut timpul. Până zilele astea când le-am luat la rând și le-am rezolvat. Amuzant e că, atunci când am sunat la cei de la asigurare, mi-au zis că pentru cei care deja sunt înregistrați se poate același pachet cu 10 lei/luna. E ceva diferență, dar am renunțat de tot. Acum mai trebuie să îmi și confirme.

       Un  alt lucru în care am început să fac curat….adresele de email…am două, utilizate pentru lucruri diferite ..cel pe care intru zilnic e mai curat, dar e bine de făcut asta cât mai des pe ambele.

           Cam atât cu curățenia momentan. Încep cu pași mici, dar curajoși. Am terminat cu chestiile spinoase, care mă sâcâiau…rând pe rând o să le fac pe toate. Bănuiesc că mulți nici măcar nu vorbesc despre lucruri de genul ăsta….dar sunt chestii de zi cu zi…Îmi fac curaj să intru în dulapul cu haine :)) !

Author: distandi

https://distandi.wordpress.com/

Leave a Reply

